تقدیر رئیس سازمان برنامه و بودجه از برگزارکنندگان اردوی ملی پیشتازان و فرزانگان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با ارسال تقدیرنامه‌ای از برگزارکنندگان اردوی ملی اعضا و مربیان پیشتاز و فرزانه کشور و نیز جلسات پرشور مجلس دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با ارسال تقدیرنامه‌ای از  علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای برگزاری اردوی ملی اعضا و مربیان پیشتاز و فرزانه کشور و نیز جلسات پرشور مجلس دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است: « بی شک یکی از مأموریت های اساسی آموزش و پرورش، "تربیت اجتماعی" کودکان و نوجوانان عزیز است که با ایجاد مهارت های اجتماعی در آنان، زمینه را برای ورود جدی به اجتماع و پذیرش مسئولیت های اجتماعی هموار سازد.

در همین راستا براساس گزارشات واصله از برگزاری اردوهای ملی فرزانگان و پیشتازان و نیز جلسات پرشور مجلس دانش آموزی، اقدامات موثری برای تحقق اهداف یاد شده به انجام رسیده است. لذا بدین وسیله مراتب تشکر خود را از فعالیت های سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و از تمامی همکاران گرانقدری که در این خصوص برنامه ریزی و اقدام شایسته انجام داده اند، تقدیر می نمایم.

عزت و سربلندی شما و تمامی خدمتگزاران به نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار