ارومیه؛

تشکیل 74 پرونده تخلفات صنفی در میاندوآب

ماه گذشته 74 پرونده تخلفات صنفی در میاندوآب تشکیل وبه مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اقدامات اداره صنعت و معدن میاندوآب در شهریور ماه 95 گفت:از مجموع یک هزار و 335 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی، 74 پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی 151 میلیون و 734 هزار و 500 ریال تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

رحمان درفشی افزود: از این مقدار 325 مورد بازرسی مربوط به واحدهای نانوایی با 16 پرونده به مقدار 15 هزار و 500 چانه و 14 هزار قرص به ارزش ریالی 11 میلیون و 635 هزار و 700 ریال بوده است.

وی تصریح کرد: در حوزه کالای قاچاق، سه هزار و 400 نخ سیگار قاچاق به ارزش ریالی دو میلیون و 243 هزار و 800 ریال در چهار گشت مشترک با 29 مورد بازرسی کشف و با تشکیل چهار پرونده تخلفاتی به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور حکم معرفی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با تشریح گزارش عملکرد بخش صنعت و معدن این اداره بیان کرد: در این رابطه چهار جواز صادر و دو پرونده اصلاح شد و علاوه بر آن 20 مورد بازدید از واحدهای صنعتی و 15 مورد بازدید از واحدهای معدنی انجام شد.

وی میزان سوخت تخصیصی به واحد نفت‌گاز را 77 هزار و 600، نفت سفید 600 و نفت کوره را 182 هزار لیتر عنوان کرد.

درفشی با اشاره به گزارش عملکرد واحد امور اصناف اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان میاندوآب در شهریور امسال گفت: در این بازه زمانی ثبت نام انتخابات شش اتحادیه چاپخانه‌داران و کتابفروشان، فلزکاران،تعمیرکاران اتومبیل، پوشاک و خرازان،زرگران و بافندگان فرش دستباف آغاز و دفاتر مالی اتحادیه صنفی تعمیرکاران اتومبیل بررسی شد.

وی از صدور تعداد 19 پروانه کسب عادی و تمدید تعداد 11 فقره پروانه کسب منقضی اعتبار در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از سوی دیگر در شهریور امسال سه رسته صنفی با توجه به تقاضای موجود پس از طی مراحل قانونی ایجاد و تعداد 39 واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود:صدور تعداد یک فقره پروانه کسب صنفی ایثارگری، اجرای ماده قانون نظام صنفی و پلمپ تعداد 27 واحدصنفی،ادغام اتحادیه لوله‌کشی گاز در اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی و نیز بازدید از دو اتحادیه صنفی و بررسی عملکرد مالی و اداری آنها از سایر اقدامات شهریور امسال بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.