تونی پلیس با وست بروم تمدید کرد

وست برومویچ قرارداد سرمربی خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

تونی پولیس که تا پایان سال 2017 با وست برومویچ آلبیون قرار داد داشت  قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کرد و تا پایان سال 2018 در جمع هاوتورنزها باقی خواهد ماند.
 این باشگاه به تازگی توسط گوچوان لای چینی خریداری شده و پولیس 58 ساله گفته بود که علی‌رغم آینده نامعلوم باشگاه پس از مالکیت جدید، به وست برومویچ آلبیون متعهد خواهد بود. 
باشگاه معتقد است این قرارداد برای باشگاه ثبات و اطمینان به ارمغان خواهد آورد و هدف نهایی باشگاه قرار گرفتن در نیمه بالای جدول لیگ است.
سرمربی سابق کریستال پالاس که از ابتدای سال 2015 به وست برومویچ آمده است این تیم را در دو فصل گذشته به عنوان 13 و 14 لیگ رساند و در این فصل هم در جای سیزدهم قرار دارد.
پولیس پس از امضای قرارداد، گفت:
شرایط بسیار خوبی برای آلبیون فراهم شده است و زمانی که این فرصت برای شما مهیا می‌شود، باید پیوستگی آن را حفظ کنید. همان‌گونه که قبلاً گفته‌ام، می‌خواهم نقش پررنگی در پیشرفت و رشد باشگاه داشته باشم. شما نمی‌توانید این کارها را یک‌شبه انجام دهید، اما من باور دارم که قدم‌به‌بدم می‌توانیم پیشرفت کنیم. باور دارم که انبوه هواداران ما متوجه خواهند بود که ما طی دو سال گذشته، موفق شده‌ایم باشگاه را از تیمی که مدام در حال جنگیدن برای سقوط نکردن بوده است، نجات دهیم و حالا من به دنبال چالش‌های بزرگ‌تر هستم. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار