آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تسلط ارتش سوریه بر شهرک منیان در حلب/ ناکام ماندن حمله تروریست‌ها در حومه درعا

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود، بر شهرک منیان در جنوب غرب حلب مسلط شد و تروریست‌ها را در ضاحیه‌الاسد محاصره کرد.

به گزارش گروه بین‌المللی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با ادامه عملیات‌های خود در غرب حلب توانست بر شهرک منیان، به صورت کامل مسلط شود و عناصر گروه‌های تروریستی را در این منطقه به هلاکت برساند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه در عملیاتی غافلگیر کننده، ده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی جبهه‌النصره و جیش‌الفتح را در شهرک منیان در جنوب غرب حلب به هلاکت رساند و بر این منطقه مسلط شد.

در ادامه این عملیات نظامی، ارتش سوریه گروه‌های تروریستی که چندی پیش توانسته بودند به برخی ساختمان‌‍‌های ضاحیه‌الاسد در غرب حلب نفوذ کنند را محاصره کرد. ارتش سوریه ضمن به هلاکت رساندن شماری از تروریست‌ها و منهدم ساختن تسلیحات آنها، بسیاری از تروریست‌ها را دستگیر کرد.

 نیروی هوایی ارتش سوریه نیز برخی از مقرهای تروریست‌ها را در محله‌های "راشیدن1 ،4و 5، خان‌العسل و اورم‌الصغری" در غرب و جنوب حلب هدف قرار داد.

گروه تروریستی جیش‌الفتح نیز با استفاده از بمب‌های سمی، به محله‌های مسکونی حمدانیه و ضاحیه‌الاسد حمله کرد. در این حمله بیش از 35 نفر از اهالی این مناطق دچار حالت‌ خفگی شدند.

 در حومه دمشق نیز ارتش سوریه با همکاری نیروهای مردمی عملیات‌های خود را در مراکز تجمع و محورهای نفوذ تروریست‌های جبهه‌النصره در این شهر ادامه دادند و به دنبال آن دامنه سیطره خود را در منطقه خان شیخ در جنوب غرب گسترش دادند.

 ارتش سوریه در درعا نیز یک سکوی پرتاب موشک، 7 هواپیمای بدون سرنشین و شماری تسلیحات متعلق به تروریست های جبهه النصره را منهدم ساخت.

ارتش سوریه در عملیات گسترده خود در کارخانه بلوک و اطراف بیت الازرق در شرق شهرک داعل و صیدا در حومه شرقی درعا، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند و مراکز تجمع و مقرهای آنان را منهدم ساخت.

در سایر مناطق حومه درعا نیز حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه به انهدام تسلیحات و مقرها و هلاکت برخی عناصر تروریستی منجر شد.

به گزارش یک منبع نظامی، ارتش سوریه با هجوم تروریست‌های جبهه النصره به شرق شهرک ابطع در 20 کیلومتری شمال شهر درعا، مقابله کرد.

در این درگیری‌ها، 7 هواپیمای بدون سرنشین، که تروریست‌ها از آنها برای هدف قرار دادن مناطق دور از دسترس خود استفاده می‌کنند، و چندین تانک و خودروی مسلح و زرهی منهدم شد.

در عملیات ویژه ارتش سوریه در درعا بلد نیز شماری از عناصر تروریستی در محله حمادین به هلاکت رسیدند و تسلیحات آنها منهدم شد.

ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی خود مراکز تجمع تروریست‌ها را در حومه حما هدف قرار داد.

در این حملات هوایی چندین مقر فرماندهی، ده‌ها خودرو و سلاح‌های سنگین متعلق به تروریست‌ها منهدم و شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.




انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
من هر لحظه برای پیروزی ارتش های جبهه های حق دعا می کنم و از خدای قادر و توانا آرزو می کنم تا لشکریان کفر و ظلم و ستم نابود و فلج شوند . و تمام مقر ها و محل اجتماع آن ها در خاور میانه نابود شود .انشالله حامیان داعش و تغذیه کنندگان داعش و تروریسم فرو پاشی شوند . دولت های کفر و طرفدار امریکا و اسراییل وآل سعود هم نابود شوند خدایا انشالله پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه . آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
دستهای مدافعان حرم اهل بیت را از دور می بوسم
آخرین اخبار