اهواز؛

ایجاد ۴ اردوگاه اضطراری در مرزهای استان

استقرار 4 اردوگاه اسکان اضطراری برای زائران در مرزهای شلمچه و چذابه پیش‌بینی شده است که درصورت بروز ازدحام جمعیت در هر مرز دو اردوگاه به صورت سیار مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: استقرار ۴ اردوگاه اسکان اضطراری برای زائران در مرزهای شلمچه و چذابه پیش‌بینی شده است که درصورت بروز ازدحام جمعیت در هر مرز دو اردوگاه به صورت سیار مستقر می‌شود.

صادق سلامت اظهارداشت: در ستاد اربعین جمعیت هلال احمر خوزستان تمهیدات لازم از قبیل اسکان و تجهیز پست‌های امداد و نجات در طول مسیر منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه پیش‌بینی و انجام شده است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم ایجاد شده در مرز چذابه، افزود: در قرارگاه مرکزی چذابه که نیروهای معین و هلال احمر تهران مستقر هستند جمعیت هلال  احمر خوزستان نیز با 45 نفر نیروی امدادی، 11 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی مخابراتی به صورت مجهز اسکان دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در مسیر چذابه از کوت سید نعیم تا نقطه صفر مرزی چذابه  نیروهای امداد و نجات با برخورداری از خودروهای عملیاتی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلا احمر خوزستان در مرز شلمچه نیز با استقرار تمامی تجهیزات مورد نیاز در حال خدمات رسانی به زائران حسینی است، گفت: در مرز شلمچه به دلیل نزدیکی با شهرستان خرمشهر تعداد 4 پست  و در مرز چذابه 7 پست در حال خدمات رسانی به زائران حسینی هستند.

سلامت افزود: استقرار 4 اردوگاه اسکان اضطراری برای زائران در مرزهای شلمچه و چذابه پیش‌بینی شده است که درصورت بروز  ازدحام جمعیت در هر مرز دو اردوگاه به صورت سیار مستقر می‌شود.

وی گفت: شب گذشته در مرز شلمچه سه مصدوم داشتیم که نیروهای امداد و نجات هلال احمرخوزستان  با همکاری اورژانس  عملیات انتقال به بیمارستان را انجام و سحرگاه امروز نیز به دلیل تصادف  یک مینی‌بوس با یک خودرو هفت مصدوم  با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات و اورژانس در سلامت کامل  قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان  افزود: دو بالگرد جمعیت هلال احمر خوزستان برای شرایط حساس و بحرانی در حال آماده باش هستند.

وی با اعلام آمادگی کامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه خدمات به زائران حسینی که از مرز مهران به خوزستان می‌آیند، گفت: تمامی زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم توسط مجموعه استانداری خوزستان و فرمانداری دو شهر مرزی چذابه و خرمشهر انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: موضوع ترافیک‌های ایجاد شده در مرزهای خوزستان نیز توسط اقدامات به موقع پلیس راهور و نیروی انتظامی خوزستان رفع و مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/ و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.