جنجال در فوتبال برزیل؛

پرتاب نارنجک از سوی پلیس به سمت هواداران

پس از توقف خانگی تیم فوتبال اینترناسیونال مقابل تیم پونته پرتا، هواداران تیم میزبان دست به آشوب زدند و با پلیس به شدت درگیر شدند.

روز پنجشنبه (به وقت محلی) پس از تساوی  خانگی 1-1 تیم اینترناسیونال مقابل پونته پرتا  که این تیم  را برای اولین بار در تاریخ خود  در معرض خطر سقوط قرار داد، هواداران اینترناسیونال در خارج از ورزشگاه دست به آشوب زدند و با پلیس درگیر شدند.
شدت درگیری ها به حدی بود که پلیس برزیل مجبور شد برای متفرق کردن هواداران به سوی آنها نارنک صوتی –نوری پرتاب کند ،حتی برخی از سایت های خبری مانند گلوبو، از شلیک گلوله های لاستیکی خبر داده اند.
پس از این مسابقه،مسئولان اینترناسیونال با انتشار بیانیه کوتاهی از اخراج سرمربی تیم خبر دادند.
در این بیانیه عنوان شد،" بلافاصله پس از دیدار مقابل پونته پرتا فرناندو کاروالیو معاون باشگاه اعلام کرد که سلسو راث دیگر مربی اینترناسیونال نیست."  
اینتر از پایین جدول هم امتیاز با ویتوریا، چهارم است  و چهار تیم به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.این تیم سه بازی دیگر دارد که دو بازی از سه بازی آخر اینترناسیونال خارج از خانه مقابل کورینتیانس و فلومیننزه است.
اینتر یکی از بهترین باشگاه های پرطرفدار برزیل است که سال 2006 جام لیبرتادورس را به دست آورد و به دنبال آن با پیروزی بر بارسلونا قهرمان جام باشگاه های جهان شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار