کرمان؛

بزرگترین اجتماعی که وحدت را خلق می کند

حضور گسترده مردم در روز اربعین پیام محکمی به داعش و اسرائیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امروز همه آمده بودند، پیر و جوان زن و مرد، شیعه و سنی حضوری گسترده داشتند.
  
همزمان با اربعین حسینی مردم منوجان با راه اندازی کاروان نمادین اسرای شام، مسیر 50 کیلومتری بقعه متبرکه فضل ابن عباس را طی نمودند. 

دراین بین نقاطی جالب توجه بود از جمله پیرزنی اعصا زنان. پیرمردی قد خمیده یکی پای پیاده و در بین راه موکب هایی هم که به عشق و یاد سالار شهیدان برپا بود. 

موکب شهید اصحاب رسانه، محسن خزائی در روستای دورافتاده و محروم مهرآباد بیاد این شهید هم برگزار بود. 

پورحیدری شورای مهرآباد گفت: همه ما شهید خزائی هستیم و راه ایشان ادمه دارد و ما با برپایی این موکب خواستیم بگوییم ما تا پای جان ایستاده ایم و از هیچ دشمنی هراس نداریم. 

حجت السلام مصیب رزاقپور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه کهنوج در اجتماع بزرگ مردم منوجان در بقعه متبرکه فضل ابن عباس گفت: اربعین بزرگترین اجتماعی است که وحدت خلق می کند .

وی افزود: امروز وهابیون و داعش در تلاش هستند اربعین را تضعیف کنند و این اجتماع را از بین ببرند.

رزاقپور بیان کرد: عشق به حسین مرز ندارد و فراگیر شده است بطوری که امروز از سراسر دنیا حتی از کشورهای اروپائی و دیگر کشورها مردم خود را به این اجتماع بزرگ می رسانند و همه حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه خاطر نشان کرد: امروز بر خلاف آمریکا و اسرائیل که تلاش کردند با بوجود آوردن شیعه انگلیسی و حمایت از وهابیون این حضور را از بین ببرند اما هرسال سیل عظیم عاشقان ابا عبدلله الحسین ع بیشتر شده است .

داعش مولود آمریکا واسرائل 

رزاقپور اظهار کرد: آمریکا و اسرائل با بوجود آوردن داعش و حمایت از وهابیون  سعی در ایجاد رعب و وحشت و ترساندن مردم ، تضعیف نهضت عاشورا و از بین بردن اربعین کردند که بحمدالله عشق به اهل بیت و سالار شهیدان جهانی شده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: امروز با وجود درایت رهبر معظم انقلاب مانع از حرکت پلید وهابیون شده ایم و اجازه کوچکترین نفوذی به آنان داده نخواهد شد. 

وی با اشاره به حضور جابر ابن عبدالله انصاری به عنوان اولین زائر اربعین افزود : ما در این حرکت چند میلیونی شاهد حضور میلیونی زائر اربعین حسینی هستیم. 

گفتنی است همزمان با اربعین حسینی مردم منوجان مسیر 50کیلومتری بقعه متبرکه فضل این عباس این شهرستان را با راهیمایی و درست کردن کاروان های نمادین اسرا و همراهی آنان طی کردن و عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان و مظلومیت زینت (س) نشان دادند.  

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.