گروه H لیگ قهرمانان اروپا

صعود بانوی پیر با شکست مردان آندلس/امید لیون برای صعود زنده ماند

در گروه H لیگ قهرمانان اروپا ، تیم سویا به مصاف یوونتوس و دیناموزاگرب به مصاف لیون رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه H لیگ قهرمانان اروپا ، تیم سویا به مصاف یوونتوس و دیناموزاگرب به مصاف لیون رفت.

تیم سویا در دیداری حساس برای صدرنشینی در گروه میزبان یوونتوس بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود یووه به پایان رسید.

سویا که بازی را بهتر شروع کرده بود در دقیقه 9 به گل رسید. روی دفع ناقص بازیکنان یوونتوس با ضربه ای از پشت محوطه جریمه توپ را دور از دستان بوفون به گوشه دروازه یوونتوس فرستاد.

دقیقه 36 اسکودرو بازیکن سویا که پنج دقیقه قبل از این صحنه با کارت زرد جریمه شده بود، با خطایی که روی خدیرا انجام داد، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

دقیثقه 45 روی کرنر ارسالی، مرکادو برروی بونوچی مرتکب خطا شد و کلاتنبرگ به سود یووه اعلام پنالتی کرد. کلودیو مارکیزیو  پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و در حالی که ریکو به سمت توپ مارکیزیو نیز شیرجه رفته بود، اما توپ با برخورد دستش وارد دروازه شد تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.
 
پس از اعتراض های فراوارن سمپائولی سرمربی سویا به داور ، مارک کلاتنبرگ او را نیز از کنار زمین اخراج کرد.

دقیقه 85 دفع توپ مدافعین سویا پشت محوطه به بونوچی رسید او نیز بدون معطلی و با یک شوت سر ضرب حساب کار را دو بر یک کرد.

دقیقه 93 حرکت سریع مانژوکیچ از چپ و سپس تغییر مسیر او در عرض محوطه جریمه با ضربه سر این مهاجم کروات یووه همراه شد و یوونتوس به گل سوم رسید تا کار برای سویا تمام شود.
صعود بانوی پیر با شکست مردان آندلس/امید لیون برای صعود زنده ماند

در دیگر مسابقه این گروه دیناموزاگرب میزبان لیون بود که لیون یک بر صفر میزبانش را شکست داد.

در دقیقه 72 الکساندر لاکازت موفق شد با یک ضربه دقیق تک گل این مسابقه را به ثمر برساند تا لیون همچنان برای صعود کمی امید داشته باشد.

در جدول این گروه یوونتوس با 11 امتیاز صدرنشین است و صعودش را قطعی کرد. سویا با 10 ، لیون با هفت و دیناموزاگرب بدون امتیاز در رده های بعدی هستند.

صعود بانوی پیر با شکست مردان آندلس/امید لیون برای صعود زنده ماند
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار