لیونل مسی لیگ برتری می شود

سرمربی تیم پایتخت نشین از حضور لیونل مسی در لیگ برتر فوتبال در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

لیونل مسی لیگ برتری می شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام که شاگردانش امشب در دیداری حساس رو در روی آبی پوشان پایتخت قرار می گیرند، از حضور لیونل مسی و حتی کریس رونالدو در لیگ برتر جزیره خبر داد.

سرمربی تیم تاتنهام باور دارد که بهترین سرمربیان جهان، در حال حاضر در انگلستان به سر می برند، اما به علت حضور کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی و لیونل مسی بازیکن آرژانتینی در لالیگا، لیگ فوتبال دیگر کشورها چندان به چشم نمی آید.

از طرفی پوچتینو حضور زلاتان ابراهیموویچ و پل پوگبا در لیگ برتر انگلستان را امیدوارکننده می داند و در مهم ترین بخش از اظهار نظرهای خود اعلام کرده است که مارکوس ادواردز مهاجم 17 ساله تیم تاتنهام، لیونل مسی آینده خواهد بود و به عنوان یک فوق ستاره در لیگ برتر انگلیس که تیم هایی ثروتمند را در خود جای داده است، توپ خواهد زد.

پوچتینو همچنین عنوان کرده است: بازیکنانی همچون کریس رونالدو و لئو مسی به آسانی یافته نمی شوند و همان گونه که همه ما می دانیم تیم های رئال مادرید و بارسلونا این بازیکنان را هرگز رها نخواهند کرد.

اما من باور دارم که به علت قدرت مالی باشگاه های انگلیسی، فوق ستاره آینده جهان فوتبال در لیگ برتر انگلستان خواهد درخشید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار