جام اتحادیه انگلیس

منچستریونایتد 4 وستهم 1/صعود شیاطین به نیمه نهایی با درخشش زلاتان و مارسیال

منچستریونایتد جمع تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس را کامل کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،از چارچوب رقابت های لیگ کاپ انگلستان (EFL CUP)، تیم های منچستریونایتد و وست هم یونایتد از ساعت 23:35 امشب در استادیوم اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان این شیاطین سرخ بودند که با نتیجه 1-4 به پیروزی رسیدند.

 برخلاف دیدار سه روز پیش دو تیم در لیگ برتر که وستهم در دقیقه 2 دروازه منچستر را باز کرد ، در این مسابقه زلاتان در همین دقیقه دروازه چکش ها را فروریخت و بازی را یک بر صفر کرد.مهاجم سوئدی شیاطین سرخ در داخل محوطه جریمه با یک چیپ کوتاه موفق شد تا دروازه آدریان را باز کند.

در دقیقه سی و پنجم وستهم موفق به زدن گل مساوی شد. در یکی از ضدحمله های سرعتی "چکش ها"، دیمیتری پایت با یک شوت از پشت محوطه، دروازه داوید ده خیا را تهدید کرد. دفع ناقص ده خیا باعث شد که اشلی فلچر موفق به باز کردن دروازه شیاطین سرخ شود.

در دقیقه چهل و هشتم، منچستریونایتد دوباره پیش افتاد.پاس کات بک مخیتاریان به مارسیال با ضربه دقیق این بازیکن فرانسوی همراه شد و یونایتد با نتیجه 1-2 از وستهم پیش افتاد.

دقیقه 62 شاگردان ژوزه مورینیو به گل سوم خود رسیدند. پاس عمقی زلاتان به والنسیا با سانتر زمینی این بازیکن همراه بود و مارسیال دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 90 در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، بازیکنان منچستریونایتد روی یک ضد حمله موفق توسط زلاتان گل چهارم را هم زدند.

 به این ترتیب، منچستریونایتد در نیمه‌نهایی به جمع لیورپول، هال‌سیتی و ساوتهمپتون پیوست.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار