هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی 1 - چلسی 3/سریع و خشن در اتحاد + فیلم

چلسی در دیداری جذاب با نتیجه سه بر یک از سد میزبانش منچسترسیتی گذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان چلسی بود که این مسابقه جذاب در نهایت با برتری سه بر یک چلسی به پایان رسید.

در نیمه نخست این مسابقه تیم منچسترسیتی بازی هجومی را ارائه داد و کاملا چلسی را در زمینش حبس کرده بود و در نهایت در دقیقه 45 سیتی به گل رسید. سانتر بازیکنان سیتی از سمت راست را گری کیهیل به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد.

منچسترسیتی 1 - چلسی 3/سریع و خشن در اتحاد + فیلم

 تنه داوید لوئیز به آگوئرو بدون توپ در خط دفاعی چلسی که هوادران معتقد بودند که داور باید لوئیز را از زمین اخراج می کرد اما آنتونی تیلور این صحنه را خطا تشخیص نداد از مهمترین صحنه های تاثیرگذار در نیمه نخست بود.

در نیمه دوم سبک مسابقه عوض نشد و بازهم شاگردان گواردیولا حمله کردند و شاگردان کونته چشم به ضد حملات داشتند و بازی با سرعت بسیار بالایی دنبال شد. سرخیو آگوئرو می توانست در ابتدای نیمه دوم اختلاف را دو برابر کند اما ضربه او از یک قدمی دروازه خالی چلسی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 60 چلسی به گل تساوی رسید. روی یک ضد حمله سریع پاس بلند سسک فابرگاس از نیمه های زمین به دیگو کاستا پشت محوطه جریمه رسید و این مهاجم اسپانیایی با شوتی محکم دروازه کلودیو براوو را باز کرد.

منچسترسیتی 1 - چلسی 3/سریع و خشن در اتحاد + فیلم

دقیقه 70 چلسی باز هم روی ضد حمله به گل دوم رسید. حمله سیتی به نتیجه نرسید و چلسی روی یک ضد حمله سریع موفق شد توسط ویلیان که روی پاس کاستا در فضای خالی صاحب توپ شد به گل برسد.

منچسترسیتی 1 - چلسی 3/سریع و خشن در اتحاد + فیلم

دقیقه 90 شاگردان کونته کار منچسترسیتی را تمام کردند. چلسی روی یک ضد حمله سریع دیگر توانست توسط ادن هازارد به گل سوم خودش برسد .

منچسترسیتی 1 - چلسی 3/سریع و خشن در اتحاد + فیلم

در اواخر مسابقه و در دقیقه 96 سرخیو آگوئرو تکل بسیار خشنی روی پای داوید لیوئیز مدافع چلسی زد و باعث ایجاد درگیری در مسابقه شد. پس از این خطای وحشتناک بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و داور مسابقه ابتدا آگوئرو را از زمین اخراج کرد و پس از درگیری فرناندینیو با فابرگاس و هل دادن مارتین تیلور این بازیکن را هم اخراج کرد تا سیتی 9 نفره بازی را به پایان ببرد.

منچسترسیتی 1 - چلسی 3/سریع و خشن در اتحاد + فیلم

در نهایت این مسابقه با برتری سه بر یک چلسی به پایان رسید تا گواردیولا نیز نتواند کونته را متوقف کند. چلسی با این پیروزی 34 امتیازی شد و همچنان صدرنشین است. سیتی نیز با 30 امتیاز سوم است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار