کاشانی در صحن شورای شهر تهران:

مخالف استخدام در شهرداری نیستم/ تغییر وضعیت کارکنان شهرداری به تصویب شورا برسد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تغییر وضعیت 5 هزار کارمند شهرداری از قراردادی به پیمانی گفت: این موضوع باید به تصویب شورای شهر برسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب کاشانی عضو شورای شهر در سیصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری نسبت به تغییر وضعیت 5 هزار کارمند و کارگر شهرداری از قراردادی به پیمانی بدون مصوبه شورای شهر تهران تذکر داد.

وی گفت: یک کار بسیار خوبی در شهرداری اجرا شده و آن تغییر وضعیت 5 هزار کارمند و کارگر از قراردادی به پیمانی است تا امنیت شغلی این افراد افزایش پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: در گذشته نیز این اتفاق افتاده و ما نمی دانیم که شورای شهر در کجای این دستورالعمل قرار گرفته است.

وی با طرح 2 سوال گفت: آیا تغییر وضعیت قرارداد به پیمانی سبب تغییر بودجه می شود؟ سیاست های استخدامی چیست و چه افرادی با چه مدرکی استخدام خواهند شد؟ جواب این دو سوال نشان می دهد که شورای شهر باید در سیاست گذاری این مسئله دخالت داشته باشد.

کاشانی افزود: بعد از آنکه استخدام تمام شد و عده ای قبول نشدند به ما مراجعه می کنند که چرا این اتفاق نیفتاده است. حق شورا در سیاست گذاری را تضییع نکنیم.

وی بیان کرد: یکی از اتهامات قدیمی این بوده که هرکس قبول نمی شد می گفت «ما مشهدی نبودیم و استخدام نشدیم». البته این موضوع اشتباه است اما اگر مراحل آزمون، ثبت نام و ... مشخص باشد، این مسائل پیش نمی‌آید.

عضو شورای شهر تهران باردیگر تأکید کرد که شورای شهر با این استخدام موافق است.

پیرهادی: صرفا نوع قرارداد تغییر می کند

در ادامه محسن پیرهادی در توضیح گفت: از آنجا که در جریان این موضوع هستم بگویم که صرفا تغییر قرارداد صورت می گیرد و استخدام جدیدی در کار نیست.

وی ادامه داد: بنابر این افزایش هزینه نخواهیم داشت و شاید کاهش هزینه نیز صورت بگیرد ولی در نهایت به فکر امنیت شغلی کارمندان هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار