اردبیل؛

پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر اردبیل

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از ادامه فعالیت های گشت تلفیقی اختصاصی مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری در مناطق چهارگانه گانه شهرداری اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهرام لازمی زارع با اشاره به اینکه نهادهای شهرداری اردبیل، جهاد کشاورزی، امور اراضی، اراضی ملی و منابع طبیعی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل و همچنین آب منطقه‌ای اردبیل به عنوان شش دستگاه اصلی و متولی امر در حوزه گشت تلفیقی اختصاصی است گفت: این کارگروه فعالیت خود را به صورت منظم و مستمر در ساعت‌های متفاوت و در طول روز و بدون اعلام زمان و مکان خاص انجام می دهد.

وی افزود: هدف اصلی از تشکیل گشت تلفیقی اختصاصی این است که بتوانیم منویات مقام معظم رهبری و دستور دستگاه قضایی کشور مبنی بر ضرورت مقابله با زمین‌خواری را عملیاتی کنیم.

لازمی زارع بیان کرد : از جمله اقدامات انجام گرفته در مناطق 4 گانه شهرداری اردبیل در هفته های اخیر بازدید از محله تیموری با هدف پیشگیری از ساخت و ساز بی رویه و حفاری های غیر مجاز آب و فاضلاب، تغییر مسیر غیر مجاز نهر شام اسبی متصل به شهرک نیایش، پیشگیری از تخلفات شهری حوزه استحفاضی پیله سحران و بازدید از پانسیون های اسب واقع در شهرک نیایش است.

وی افزود: در مورد بازدید از پانسیون های اسب واقع در شهرک نیایش مقرر شد صاحبان پانسیونهای اسب از اداره برق روستایی، مجوز اخذ نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.