الگری: آماده بازی با همه حریفان هستیم

سرمربی یوونتوس معتقد است بازیکنانش آمادگی رویارویی با هر حریفی را در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

مکسیملیانو آلگری پس از کسب پیروزی 2-0  مقابل دینامو زاگرب کرواسی و صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا درخصوص عملکرد بازیکنانش و قرعه تیمش در مرحله بعد اظهارنظر کرد.
یوونتوس و ناپولی به عنوان سرگروه صعود کردند و این به معنای آن است که ممکن است آنها در مقابل بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و یا منچستر سیتی  که در گروه های خود دوم شده اند،قرار بگیرند.
آلگری در این مورد گفت: "همه چیز به آن گویی که از سبد قرعه کشی بیرون می آید بستگی دارد، در هر صورت دیر یا زود باید به مصاف همه رقبا برویم."
الگری ادامه داد: "من سیستم تیم را تغییر دادم چون در میانه میدان کند بودیم و در این منطقه نیاز به برتری نفری داشتیم. نیمه دوم وضعیت بهتر شد و بازیکنان دینامو بعد از گل اول بازتر شدند و از لحاظ بدنی تحلیل رفتند و این کار ما را ساده تر کرد.
در این فصل ما تا قبل از این بازی در این فصل در خانه پیروز نشده بودیم پس به هر حال این یک نتیجه مثبت محسوب می شود. بازی کردن میرالم پیانیچ به عنوان هافبک هجومی انتخابی است که ما چه در حین بازی چه از شروع بازی در اختیار داریم. او در بازی یکشنبه خیلی خوب بود اما امشب به دلیل فضای کمتر کمرنگ تر بود اما با این حال حرکات خوبی انجام داد."
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار