سروری در جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد

برای حل مشکلات شهر تهران باید با نمایندگان مجمع تهران جلسه برگزار کنیم

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص حل مشکلات شهر تهران باید با نمایندگان مجمع تهران جلساتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آزادسازی شهر حلب در سوریه؛ اظهار داشت: در آن جا شاهد بودیم که مقاومت و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری، این اتفاق را به وجود آورد.

وی افزود: امروز شاهدیم که اراده ملت نیروهای نظامی سوریه و با مستشاری ملت ما تبدیل به یک پیروزی بزرگ شده که این موضوع نشان از غلبه به قدرت‌های پوشالی و هم‌پیمانان آن ها دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: هر ملتی بر روی ارزش‌های خود بایستد می‌تواند طعم شیرین پیروزی را مز‌مزه‌ کند.

سروری به بودجه دولت و مشکلاتی که در خصوص آن به وجود خواهد آمد، اشاره کرد و گفت: همان طور که مجمع نمایندگان در مجلس برگزار شد، این مجمع در شورا نیز باید برگزار شود.

وی با تأکید بر برگزاری این جلسه در خصوص حل مشکلات در حوزه بافت‌های فرسوده و دیگر آسیب‌های شهر تهران، گفت: با این جلسه می‌توانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید حفره‌هایی که تولید تفرقه می‌کند را به وحدت تبدیل کنیم، افزود: اگر اخلاق محمدی را در جامعه مستقر کنیم، می توانیم مشکلات را بر طرف کنیم چراکه اخلاق محمدی با دروغ، فتنه و آسیب رساندن به آبروی مردم تناسبی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار