حماسه 9 دی روز عظمت اسلام است

حماسه 9 دی روز عظمت اسلام و روز ماندگار انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ارشد نظامی ارتش و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز گفت:  امت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در 9 دی به صورت خودجوش با تفکر اسلامی و بصیرت لازم در صحنه حاضر شدند و به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که مردم ایران اسلامی دشمنان خود را شناخته و فریب حیله و نیرنگ های آنها را نمی خورند.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی از 9 دی بعنوان روز عظمت اسلام و عنایات خاص امام زمان (عج ) نام برد و گفت : در این روز ملت ایران با حضور خود خواب را از چشم دشمنان و گستاخان به این میهن دور کردند.
وی ادامه داد : مردم ما همیشه چه در پیروزی انقلاب و چه در دوران 8 سال دفاع مقدس افتخار آفریند و روز 9 دی را بعنوان یکی از روزهای ماندگار انقلاب خلق کردند .

امیر جهانشاهی در ادامه شعار جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز را سرباز عاشق اهل بیت، مدافع ولایت ، مظهر بصیرت ، نماد مقاومت و فدایی ملت عنوان کرد.

وی گفت : این جشنواره بمنظور قدردانی از سربازان نمونه در یگان های قرارگاه منطقه ای شمال شرق هر ساله اجرا می شود.

امیر جهانشاهی افزود : سربازان بهترین دوران عمر خود را که زکات عمر آنهاست در راه خدا و برای دفاع از آرمان های ایران سرفراز و خدمت به هموطنان خود سپری می کنند و آماده جانفشانی در راه اسلام و قرآن هستند.

در این جشنواره از 24 سرباز از یگان های قرارگاه منطقه ای شمال شرق، تیپ 377 شهید حبرانی ، پایگاه پنجم رزمی هوانیروز ، فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق ، تیپ 38 زرهی تربت جام ، تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ، تیپ 277 شهید تولایی ، گروه 444 مهندسی رزمی و تعداد 6 دانشجوی نمونه و برتر بورسیه پزشکی ارتش تجلیل شد .

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار