بیرجند؛

خراسان جنوبی،میزبان جهانگرد آلمانی

دوچرخه سوار آلمانی در سفر به ایران، از خراسان جنوبی و جاذبه های آن بازدید کرد.

عربی،معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛گفت:دوچرخه سوار آلمانی سفر خود را ‌۷ ماه پیش از چین آغاز کرده است و حدود ۲۲ روز پیش از مرز آذربایجان وارد خاک ایران شده و با عبور از نوار شمالی کشور به خراسان جنوبی وارد شده است.

وی افزود: متیوس که کل مسیر سفرش را با دوچرخه انجام می دهد در این مدت از جاذبه های گردشگری قاین و بیرجند بازدید کرده است و صبح امروز بیرجند را به مقصد سربیشه، نهبندان و دهسلم ترک کرد.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: متیوس با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان بیرجند و شرکت خدمات مسافرتی پرتو شرق از بناها و جاذبه های گردشگری شهرستان بیرجند از جمله باغ و عمارت جهانی اکبریه، باغ و عمارت رحیم آباد و شوکتیه، قلعه تاریخی و عمارت ارگ کلاه فرنگی، کویر دهسلم، بناهای مود و سربیشه بازدید کرد.

عربی افزود: این جهانگرد در مدت اقامت خود در کشور از خدمات رایگان بهره می گیرد و در مدت اقامت در شهر های مختلف از اقامتگاه های شخصی یا بوم گردی استفاده می کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.