اهواز؛

ابراز تاسف مدیرکل ارشاد به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

خبر ضایعه دردناک رحلت یار بی مانند انقلاب ; امام و رهبری چنان سنگین و ناباورانه بود که تنها لطف الهی می تواند تسلی بخش باشد . عشق و ارادت ایشان به مقام معظم رهبری بر هیچ کس پوشیده نبود و خاطرات و لحظه به لحظه ی انقلاب اسلامی ایران تماما با حضور این دو مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر و شهسواران انقلاب همراه بود و چه تنگناها و مشقت های فراوان را با صمیمت کم نظیر و مثال زدنی در کنار یکدیگر گذراندند . رد پای این بزرگمرد که از تباری بزرگ و رشد یافته ی خانواده‌ای شریف بود در تاریخ این مرز و بوم تا همیشه به یادگار خواهد ماند .

قدرت تحلیل و شجاعت کم نظیر و هوش سرشار همراه با عشق به پیامبر و اهل بیت اسلام ; امام و رهبری معظم در جان و روح این فقیه بزرگ نهادینه شده بود.

هاشمی در میان ما زنده است. با ما خواهد ماند. چرا که به فرموده امام (ره) هاشمی زنده است زیرا که نهضت زنده است.

 اینجانب مصیبت جانکاه فقدان همسنگر ولایت و رهبری و مردی بزرگ از تبار انقلاب اسلامی را به حضور مقام معظم رهبری و مردم ایران و علی الخصوص مردم و هنرمندان خوزستان تسلیت عرض می نمایم. خداوند متعال روح پاک و خالصش را با اولیاء الهی محشور نماید.»

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.