خاکریزهایی که آیت‌الله هاشمی فتح کرد + فیلم

مبارزی کهنسال که سال‌ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مسئوليت‌های خطيرش در سال‌های پس از انقلاب برگ‌های درخشان زندگی او را تشکيل می‌دهد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مبارزی کهنسال که سال‌ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مسئوليت‌های خطيرش در سال‌های پس از انقلاب برگ‌های درخشان زندگی او را تشکيل می‌دهد.








لینک دانلود




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
Mohammad
۰۳:۴۴ ۲۱ دی ۱۳۹۵
درود به همگی..یادش بخیر ان جمله کتاب فارسی که می گفت ..ان مرد امد..بله چه مردانی که به این دنیا امدند خدمتها کردند اما افسوس و صد افسوس که یکی پس از دیگری از پیشمان میروند و قدره بودنشان را ندانستیم ...روحشان شاد و یادش گرامی باد.. از درگاه خداوند ارزوی سلامتی و تندرستی رهبر عزیزمان را ارزومندم..
Iran (Islamic Republic of)
منتظری
۰۰:۱۶ ۲۱ دی ۱۳۹۵
سلام
لطفا مشکل گزارش 6 ماهه و 12 ماهه شبریز (پالایشگاه نفت تبریز) رو پیگیری کنید، شبریز در کزارش شش ماهه حسابرسی شده موفق به تولید 633,192 متر مکعب بنزین شده، در حالی که در پیش بینی 12 ماهه که بعد از گزارش شش ماهه به کدال ارسال شده و هنوز به تایید حسابرس نرسیده تولید 12 ماهه بنزین رو 193,365 متر مکعب پیش بینی کرده! یعنی تولید 12 ماهه از یک سوم تولید 6 ماهه اول سال هم کمتره که از نظر ریاضی غیر ممکنه!
شبریز با توجه به همین موضوع در پیشبینی 12 ماهه حسابرسی نشده تعدیل منفی سنگینی داده، لطفا قبل از اینکه این گزارش عجیب و غیر واقعی به تایید حسابرس برسه و سهامداران متضرر بشن این موضوع رو پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۱۴ ۲۱ دی ۱۳۹۵
توی این 2 روز از بس از آقای رفسنجانی گفتند خوشمان آمده از انقلاب پس چرا تلوزیون اینقد 2 پهلوست چرا وقتی انسانها میمیرند عزیز میشوند کاش این تعریف و تمجید ها و واخوانی تاریخ این جماعت پر دل و جرات که هنوز بسیاری از از آنها در قید حیات هستند قبل از عروجشان متدواوم ادامه داشته باشد تو این 2 روز انگار ما نسل بعد از انقلاب همراه انقلاب بودیم زنده ها رو دریابید...
آخرین اخبار