اصفهان؛

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه‌ای از نسل اول مبارزان ضد رژیم ستم‌شاهی بودند

فرماندار اصفهان پیامی به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صادر کرد و ایشان را نمونه‌ کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد رژیم ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل فرماندار اصفهان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث حزن و اندوه مردم انقلابی و ولایتمدار گردید.

ایشان نمونه‌ کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد رژیم ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بوده که سال‌ها در زندان و با تحمل شکنجه‌های ساواک و مقاومت در برابر این همه رنج و شکنجه در راه پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننموده و در دوران دفاع مقدس به عنوان جانشین فرمانده کل قوا در جبهه‌های نور علیه ظلمت نقش مؤثری ایفا کرد.

ریاست مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله افتخارات و برگ‌های زرینی از خدمات و مجاهدت‌های این عالم ربانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آید.

این شخصیت بزرگوار در تمامی مراحل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یار و یاور معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

اینجانب رحلت جانسوز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام(ره) و رهبری را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز و بیت مکرم ایشان و عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده و علو درجات و غفران الهی را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار