اصفهان؛

افتخار روحانیت شیعه عدم امضای برگه‌ای بر خلاف منافع مردم و ایران است

امام جمعه شهرضا گفت: برای روحانیت شیعه افتخار است که تاکنون پای هیچ طومار یا برگه‌ای که به ضرر مردم و ایران باشد، امضا نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی (ره) که موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد؛ اظهار کرد: امام خمینی (ره) هم فقیهی جامع الشرایط، هم مبارزی وارسته و هم فیلسوفی عارف بودند؛ مجموع این ویژگی‌های ایشان و همراهی مردم موجب پیروزی انقلاب شد و اکنون نیز پس از گذشت 4 دهه از انقلاب این مردم هستند که در صحنه مانده‌اند.

وی با اشاره به مجاهدت‌های امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب، تصریح کرد: برای روحانیت شیعه افتخار است که تاکنون پای هیچ طومار یا برگه‌ای که به ضرر مردم و ایران باشد، امضا نکرده است و افتخاری بزرگ‌تر این است که رهبری این نهضت بزرگ به دست امام خمینی (ره) و از دل همین روحانیت بوده است.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: امام خمینی (ره) در طول نهضت بزرگ خود، یاران و همراهان باوفایی چون شهیدان بهشتی و باهنر و مفتح و شهیدان محراب و آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

وی سابقه دوستی 59 ساله مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی را که منشأ خیر و احیای شعائر دینی است را سرمشقی مهم برای همه دانست و خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی در طول سالیان طولانی مبارزات خود شکنجه‌های ساواک را تحمل کردند و در طول دوران بعد از انقلاب نیز سخنان افراد کم علم و بی‌تجربه را تحمل کردند.

یعقوبی با بیان این که توطئه‌کنندگان علیه جامعه روحانیت باید توبه کنند، عنوان کرد: عده‌ای گمان کردند می‌توانند حماسه بزرگ حضور مردم در تشییع جنازه ایشان را پوشش ندهند؛ اما تمام رسانه‌های دنیا آن را پوشش داده و ثبت کردند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار