هامبورگ و استوک سیتی به دنبال سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در رادار باشگاه های هامبورگ و استوک سیتی قرار گرفته است.

هامبورگ و استوک سیتی به دنبال سعید عزت اللهیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عزت اللهی بازیکن خوش آتیه تیم ملی فوتبال ایران در آستانه حضور در فوتبال اروپا قرار گرفته است.

عزت اللهی که با وجود کم سن و سال بودن موفق به حضور در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران شد، توانست سرخط اخبار فوتبال را به خود اختصاص دهد و دیگر عاملی که بر میزان شهرت او افزود، گلزنی او برای تیم ملی فوتبال کشور خود بود.

ستاره 20 ساله تیم ملی ایران که تجربه حضور در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا را در کارنامه دارد و در حال حاضر در تیم روستوف روسیه توپ می زند، مورد توجه باشگاه هایی همچون هامبورگ آلمان و استوک سیتی انگلیس قرار گرفته است، اما با این حال پیش بینی می شود که تمایل وی برای حضور در تیم آلمانی بیشتر است.

برخی رسانه ها نیز از علاقه سعید عزت اللهی برای حضور در تیم هامبورگ خبر داده اند و افزوده اند که وی در همین ماه راهی سرزمین ژرمن ها خواهد شد، چرا که وی و باشگاه هامبورگ به توافق دست یافته اند.

همچنین رسانه های یاد شده عنوان کرده اند که هافبک تیم ملی ایران، با وجود دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه استوک سیتی تمایل زیادی برای حضور در تیم هامبورگ دارد، چرا که ایرانی ها از این تیم خاطراتی بی شمار دارند و این خاطرات را ستارگان فوتبال ایران همچون مهدی مهدوی کیا و برادر او، هادی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و رسول خطیبی پدید آورده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار