تبریز؛

خلیفه ارامنه آذربایجان: موزه ارامنه آماده جذب گردشگر تبریز 2018 است

خلیفه ارامنه آذربایجان گفت: تبریز 2018 متعلق به همه مردم است و از طرف ارامنه آذربایجان برای هر نوع همکاری و همراهی اعلام آمادگی می نماییم.

خلیفه ارامنه آذربایجان: موزه ارامنه آماده جذب گردشگر تبریز 2018 استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛'اسقف گریگور چیفچیان در دیدار با فرماندار تبریز با اشاره به قابلیت های موجود در آثار و اسناد تاریخی ارامنه آذربایجان اظهار کرد: در راستای انعکاس غنای فرهنگی و پتانسیل های تاریخی آذربایجان، موزه ارامنه می تواند به عنوان یکی از موزه های تخصصی کشور مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.
فرماندار تبریز نیز در این دیدار، اسلام را دین رحمت و دوستی معرفی کرد و گفت: بسیار خوشحالیم اقلیت های مذهبی در پناه جمهوری اسلامی و در کنار مردم با فرهنگ و نوع دوست تبریز زندگی آرامی دارند.
رحیم شهرتی فر افزود: آثار و مستندات تاریخی موجود در موزه ارامنه آذربایجان جزئی از میراث فرهنگی کشور محسوب می شود و باید به عنوان سندی از زندگی دوستانه ادیان الهی در کنار هم مورد توجه و حفاظت قرار گیرند.
در پایان این دیدار فرماندار تبریز و هیات همراه خلیفه ارامنه آذربایجان، از مکان پیشنهادی برای انتقال مکان موزه ارامنه بازدید کردند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.