لرستان؛

کلنگ زنی اورژانس بیمارستان‌های بروجرد و دورود

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی کوثر بروجرد و نرگس دورود امسال در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ امین بهاروند اظهارداشت: امسال در ایام دهه فجر طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد در دو بخش زایشگاه و استریل افتتاح می‌شود که برای راه‌اندازی آن حدود چهار میلیارد تومان هزینه شده است. 
 
وی کلنگ‌زنی اورژانس بیمارستان نرگس دورود را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر دانست و افزود: برای ساخت اورژانس این بیمارستان حدود چهار میلیارد تومان اعتبار لازم است و پیش بینی شده است تا طی شش ماه راه‌اندازی شود. 
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه ارتقاء هتلینگ بیمارستان نرگس دورود در ایام بهمن رسماً آغاز می‌شود، عنوان کرد: هزینه انجام این برنامه حدود چهار میلیارد و تومان است و طی شش ماه انجام می‌شود. 
 
وی ارتقا هتلینگ بیمارستان کوثر بروجرد با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: اورژانس بیمارستان کوثر بروجرد  نیز امسال در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود و این اورژانس نیز طی شش ماه با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان ساخته می‌شود. 
 
بهاروند در رابطه با راه‌اندازی آزمایشگاه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دلفان نیز گفت: تجهیزات و امکانات این آزمایشگاه فراهم شده است و بنا است پس از برگزاری آزمون و فراهم شدن نیرو راه‌اندازی شود. 
 
وی تصریح کرد: چون  این آزمون از طریق آزمون متمرکز کشوری انجام می‌شود درصورتی که امسال برگزار شود با تأمین نیرو، آزمایشگاه دلفان نیز راه‌اندازی می شود اما اگر این آزمون اوایل سال 96 برگزار شود راه‌اندازی آزمایشگاه نیز به سال آینده موکول می‌شود. 
 
انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.