عباسی: مشکلات مالی جذب بایرامی را منتفی کرد

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: خواهان حضور بایرامی در تیم هستیم اما پرداخت مبلغ پیشنهادی وی در این برهه زمانی برایمان دشوار است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شب گذشته خبر پیوستن مهرداد بایرامی مهاجم اسبق تیم ماشین سازی به سیاه‌جامگان منتشر شد اما بایرامی به یک باره قید حضور در سیاه جامگان را زده است و قصد دارد به تیم دیگری بپیوندد.
 
شنیده می شود حتی بایرامی قراردادش را با سیاه جامگان امضا کرده اما به دلیل وضعیت بد مالی، مشهدی ها نتوانستند طبق قول و قرار اولیه مبلغ پیشنهادی اش را پرداخت کنند، این بازیکن هم با توجه به شرایط تصمیم گرفت در یک اقدام غیر منتظره از حضور در سیاه جامگان انصراف دهد.

از تیم صبای قم به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده می شود.

مالک باشگاه سیاه جامگان در خصوص وضعیت جذب بایرامی بیان کرد: شب گذشته مهرداد بایرامی به محل باشگاه آمد، صحبت های خوبی را با این بازیکنان انجام دادیم.

عباسی ادامه داد: بایرامی مبلغی را به باشگاه پیشنهاد داد تا به عنوان قسط اول به وی پرداخت کنیم اما تیم ما هم اکنون در وضعیت بد مالی به سر می برد و پرداخت چنین مبلغی در این برهه زمانی دشوار است.

مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان گفت: سعی داریم تا پیش از پایان نقل و انتقالات یک مهاجم با کیفیت را به مجموعه تیممان اضافه کنیم تا بتواند خط حمله تیم را تقویت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار