خبرگزاری فرانسه: شرکت‌های هواپیمایی خارجی در تهران سفر ایرانی‌ها به آمریکا را ممنوع کردند

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد شرکت‌های هواپیمایی خارجی به ایرانی‌ها اجازه سفر به آمریکا را نمی‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه امروز اعلام کرد شرکت های هواپیمایی خارجی در تهران سفر ایرانی‌ها به آمریکا را ممنوع کردند.

این خبرگزاری در گزارش خود نوشت: آژانس های هواپیمایی در تهران امروز، شنبه، اعلام کردند شرکت های هواپیمایی خارجی در تهران سفر ایرانی ها به آمریکا را پس از طرح اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممانعت از اعطای روادید به شهروندان 7 کشور مسلمان، ممنوع کردند.

این خبرگزاری در ادامه تصریح کرد: دو آژانس هواپیمایی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کردند هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی الامارات و خطوط هوایی ترکیه، دستورهایی مبنی بر عدم فروش بلیط آمریکا یا اجازه به ایرانی هایی که دارای ویزای سفر به آمریکا هستند، برای سوار شدن به هواپیما به مقصد آمریکا صادر کرده اند.

بنابر اعلام خبرگزاری فرانسه، این اخبار پس از آن منتشر می شود که ترامپ محدودیت های جدیدی برای سفر مسافران ایرانی، عراقی، لیبیایی، سومالیایی، سودانی، سوری و یمنی به آمریکا صادر کرد. همچنین این خبرگزاری اعلام کرد در زمانی که بیش از یک میلیون ایرانی در آمریکا زندگی می کنند، بسیاری از خانواده ها از تبعات تصمیم ترامپ نگران هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار