در مراسم سی‌وهشتمین سالروز ورود امام خمینی (ره):

ما باید دوران انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم/ امام راحل ملت را بیدار کرد

وزیر سپاه در دفاع مقدس گفت: وقتی قرار شد راننده ماشین امام شوم نذر و نیاز زیادی کردم که این امانت را سالم برسانم.

ما باید دوران انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم/ امام راحل ملت را بیدار کردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دفاع مقدس امروز در مراسم بزرگداشت سی‌وهشتمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به مدرسه رفاه و یادبود یار دیران امام راحل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: هر سال در چنین روزی یاد‌ آن 3ساعت و 20دقیقه‌ای می‌افتم که راننده امام راحل بودم.

وی با اشاره به اینکه به یاد دارم در آن ماشین فشار آنقدر عجیب بود که از حال طبیعی خارج شدم، گفت: وقتی قرار شد راننده ماشین امام شوم نذر و نیاز زیادی کردم که این امانت را سالم برسانم.

وزیر سپاه در دفاع مقدس با بیان اینکه امام از لحظه‌ای که سوار ماشین شد تا بهشت زهرا لبخند بر روی لب داشت، تصریح کرد: ایشان هر وقت می‌دیدند که من کنترل فرمان را از دست می‌دادم می‌گفتند آرام باشید چیزی نیست.

رفیق‌دوست تاکید کرد: ما از نسل اول انقلاب هستیم و باید آن دوران را به نسل جوان انتقال دهیم که امام به یک چیز به نام "ملت" معتقد بودند و غیر از آن حزب، تشکیلات و جبهه‌ای را به رسمیت نمی‌شناختند و ملت را بیدار کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در آستانه رسیدن به سن کمال خود است، اظهار داشت: با همه خباثت‌ها و دشمنی‌ها ریشه انقلاب در میان مردم محکم مانده و آنچه آن را به قیام امام زمان (عج) متصل خواهد کرد وحدت کلمه‌ای است که همواره مورد تاکید امام و رهبری بوده و خواهد بود.

رفیق دوست با اشاره به اینکه در زمان جنگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از بنده خواست که به سوریه و لیبی بروم و برای کشور موشک و تجهیزات جنگی بیاورم، متذکر شد: آیت‌الله هاشمی برای اولین بار برای این مملکت موشک آورد تا دستمان دربرابر دشمنان باز باشد.

وی گفت: بنده یک ماه قبل از انتخاباتی که وی رد صلاحیت شد نزدش رفتم و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت در جاهایی که یک حرف‌هایی زده ام و می‌دانم اگر برای انتخابات ثبت‌نام کنم بعید است تایید صلاحیت شوم.

رفیق دوست با اشاره به اینکه بنده از آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهش کردم که در انتخابات ثبت نام نکند، تصریح کرد: وی به من گفت من مجتهد هستم و به من تکلیف شرعی شده است که در انتخابات شرکت کنم و چاره‌ای جز ثبت نام ندارم.

وی با بیان اینکه روز بعد از رد صلاحیت سراغ وی رفتم و در چهره وی بشاشیتی دیدم که فهمیدم وی مرد خداست، یادآور شد: با رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مقام معظم رهبری یکی از یاران دیرین خود را از دست داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار