گرگان؛

عزت کشور مدیون انقلاب اسلامی

امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی عزت کشور را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ نماینده ولی فقیه گلستان در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: 19 بهمن روز اعلام همبستگی همافران با مردم و انقلاب و روز نیروی هوایی است که در این روز وقتی همافران در مقابل حضرت امام رژه رفتند و شعار دادند امام خمینی (ره) گفتند: شما سربازان امام عصر هستید.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: قبل از راه اندازی نهضت امام خمینی کسی جرات نداشت به آمریکا نگاه بد کند اما ایشان به دنیا ثابت کرد استقامت ملت می تواند استقامت را بشکند مانند فرعون و نمرود که شکست آنها اراده و خواست خدا بود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حضور ما در روز 22 بهمن بهتر و بیشتر از سالهای قبل خواهد بود تا موجب حفظ انقلاب شود.

وی ادامه داد: مساله قضا و قدر یک بحث قرآنی است که اراده خدا را در همه موجودات نشان میدهد.

امام جمعه گرگان خاطر نشان کرد:خداوند در قرآن کریم می فرماید که هر چه در دنیا و عالم وجود دارد، خالق آن خدا است.

نومفیدی بیان کرد: حضرت علی (ع) می فرماید کسانی غرش می کنند اما در پشت انها عملی وجود ندارد، امام من مثل باران می بارم و بعدا سخن می گویم. چرا که مبای زندگی ایشان وعده های خدا بود.

امام جمعه گرگان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اضافه کرد: زنان مسلمان نمی توانند الگوی مناسب تری از حضرت زینب (س) پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:این بانوی بزرگوار دانشمندی بدون استاد است که باید برای زنان الگو باشد، نه اینکه خواننده یا بازیگر غربی الگو زنان ما باشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.