دعوت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور بیانیه ای، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
انقلاب شکوهمند ایران، برخاسته از درون ملتی ستم دیده و مصمم با تکیه بر ارزش های دینی و به رهبری امام راحل یکی از عظیم ترین انقلاب های جهان است که همواره الهام بخش انقلاب ملت های مستضعف جهان بوده است.

ملتی که همواره با حضور خود در صحنه‌های گوناگون، پشتیبانی خود را از نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته‌اند و در این سی و هشت سال با تقدیم شهدای بسیار چه در جنگ تحمیلی و چه در دفاع از کریم اهل بیت (ع)، همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و حافظ آرمان‌های امام راحل و انقلاب بوده‌اند.

22 بهمن، نماد همبستگی امت غیور و مسلمان ایران اسلامی است. حماسه‌ای عظیم و پر شور از استقامت ملتی که هرگز مقابل ظلم و استکبار جهانی سر فرود نیاورده است و همواره با تلاش برای پیشرفت ایران اسلامی، پرچم عزت و اقتدار را بر بلندای قله‌های موفقیت به  اهتزاز درآورده است.

راهپیمایی 22 بهمن تجلی شور و شعور ملتی است که با مشارکت همیشگی خود در صحنه‌های سیاسی، بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده‌اند و با حضور خود در این حماسه عظیم، در برابر سیاست‌های خصمانه و تهدیدهای بی اساس دشمنان ایستاده‌اند.

امسال نیز، همگام و هم‌صدا با مردمان نجیب و بلند همت این سرزمین، در این مراسم با شکوه گرد هم میآییم تا برگ زرینی بر تاریخ پرشکوه این سرزمین بیفزاییم.

وعده ما، 22 بهمن ماه، در خیابان‌های شهری که به نام و یاد شهدا و عطر حضور جانبازان مزین است.



انتهای پیام/



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار