کرمان؛

یادداشت استاندار کرمان برای چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

استاندار کرمان در یادداشتی تاکید کرد: فراق آیت الله هاشمی رفسنجانی دردی است که هیچگاه در جان زمین و انقلاب اسلامی ایران آرام نمی گیرد و مرهمی برای تسلای آن نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی در یادداشتی به مناسبت چهلمین روز از درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: فراق آیت الله هاشمی رفسنجانی دردی است که هیچگاه در جان زمین و انقلاب اسلامی ایران آرام نمی گیرد و مرهمی برای تسلای آن نخواهد بود.

متن یادداشت استاندار کرمان به شرح ذیل می باشد:
غم واژه سنگینی است و فراق درد جانکاهی است که شانه زمان و زمین را در هم می شکند و اشک غم بر دیدگان جاری می سازد و در این بین غم ایستادن قلب مردی مهربان و استوار که سالها تجربه های متفاوت را در دل خود به یادگار حفظ کرده و همواره کوهی از دشواری ها را با صبر و بردباری همراهِ تدبیر امور، بر دوش کشیده تا مردمان این سرزمین در آرامش باشند و نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز پرتلالو تر به راه روشن خود ادامه دهد، دردی سخت است که بی شک مرهمی بر آن وجود نخواهد داشت.
فراق آیت الله هاشمی رفسنجانی دردی است که هیچگاه در جان زمین و انقلاب اسلامی ایران آرام نمی گیرد و مرهمی برای تسلای آن نخواهد بود.
حضور پرشور مردم، مسئولان و گروه های سیاسی در آئین های ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی که نشانگر قدرشناسی آنها از شکوفایی نهضت بیدارگر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه دلسوزان این نظام است، صحیفه ای را در مسیر صبر رقم زدتا با اتکا به پشتوانه اقیانوس مردم بتوانیم از این طوفان حادثه عبور کنیم.
اکنون که همه انقلابیون و مردم شریف ایران زمین، چهل روز در غم از دست دادن یار دیرین امام و رهبری سوخته اند، بار دیگر این رجعت غم بار را تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم وصال معبود و برای همه بازماندگان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست جمهوری و خانواده ایشان صبر و اجر جزیل آرزومندم.
علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار