بازتاب حضور تماشاگران ایرانی در جام جهانی کشتی آزاد:

تمجید فدراسیون جهانی کشتی از قهرمانی دلاوران ایران

وبسایت رسمی فدراسیون جهانی کشتی به تمجید از تیم ملی کشورمان و تشریح قهرمانی این تیم در جام جهانی کشتی آزاد در تهران پرداخت.

بازتاب قهرمانی تیم کشتی ایران در وبسایت کنفدراسیون جهانی / ششمین قهرمانی پیاپی ایرانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون جهانی کشتی، تیم کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل آمریکا برای ششمین بار متوالی به قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد دست پیدا کرد. در این مسابقات تیم آمریکا با شکست مقابل ایران رتبه دوم را به دست آورد و تیم کشتی آذربایجان با برتری مقابل ترکیه مقام سوم را کسب کرد.

حسن رحیمی مدال آور چهار دوره مسابقات جهانی و برنده مدال برنز با برتری مقابل انتونی راموس با نتیجه 6 بر 0 آغازگر پیروزی های ایرانیان در دیدار نهایی بود.

مسعود اسماعیل پور پس از چندی غیبت با قدرت و عملکرد فوق العاده ای به مسابقات بازگشت و موفق شد با نتیجه 6 بر 2 استیبر آمریکایی به برتری برسد.

در وزن 65 کیلوگرم،‌ کار میثم نصیری و فرانک مولینارو گره خورده بود. کشتی گیر ایرانی در ابتدا با نتیجه 4 بر 0 از حریف آمریکایی عقب افتاد اما با بازگشتی رویایی موفق شد 5 بر 4 به پیروزی برسد.

جردن باروز قهرمان المپیک سال 2012 ، روند پیروزی های پیاپی ایرانیان را قطع کرد. وی با نتیجه 3 بر 2 موفق شد مقابل پیمان یار احمدی به پیروزی برسد.

اما عجیب ترین نتیجه در وزن 86 کیلوگرم رقم خورد. در این وزن،‌ دیوید تیلر آمریکایی با ضربه فنی حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 را مغلوب کرد. در این مسابقه، یزدانی شروع خوبی داشت و 4 امتیاز از حریف آمریکایی پیش افتاد، اما در راند دوم از نظر جسمی با مشکل مواحه شد و با ضربه فنی شدن، همه هواداران ایرانی را غافلگیر کرد.

کایل اسنایدر،‌قهرمان المپیک با پیروزی 6 بر 0 مقابل امیر محمدی ، امید آمریکا را زنده نگه داشت. 

در این لحظه، نتیجه دیدار نهایی 4 بر 3 بود و کشتی وزن 125 کیلوگرم، قهرمان مسابقات را مشخص می کرد. در این وزن، کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک 2016 از تجربه اش استفاده کرد و موفق شد نیکولاس ویازدوفسکی را با نتیجه 5 بر 0 شکست دهد تا تیم ملی ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 لقب گیرد.

گفتنی است اتحادیه جهانی کشتی در فیلمی که پیش از برگزاری رقابت های فینال جام جهانی کشتی آزاد در صفحه اینستاگرام خود درج کرده بود از صف های طولانی و حضور پرشور تماشاگران مقابل درب سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه خبر داد.
 
همچنین پس از قهرمانی تیم ایران در این رقابت ها اتحادیه جهانی در صفحه اینستاگرام خود از حضور گسترده مردم و خوشحالی آن ها در سطح شهر کرمانشاه عکس های را منتشر کرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار