اصفهان؛

آمادگی مدارس بادرود برای اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود گفت: کلیه مدارس منطقه بادرود آماده اسکان مسافران نوروزی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ماهیان  در اولین جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی با هدف آماده‌سازی مدارس منطقه جهت رفاه حال مسافران نوروزی به‌ ویژه خانواده فرهنگیان تشکیل‌ شده است.

وی ضمن تأکید بر تکریم مسافران نوروزی، افزود: ما وظیفه‌ داریم در راستای تأمین آسایش و رفاه زائرین و مسافران، از هیچ کوششی دریغ نکنیم و از آنجایی که منطقه بادرود یک منطقه زیارتی و گردشگری است و مسافران زیادی به‌ قصد زیارت امامزاده آقا علی عباس به بادرود سفر می‌کنند، باید آمادگی اسکان مسافران در نوروز را داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود تصریح کرد: امسال در نظر داریم با تجهیز 4 مدرسه مدارس باقرالعلوم (ع)، مکتب الزهرا، 17 شهریور و شرف به امکاناتی همچون تجهیز یخچال و تلویزیون در کلاس‌ها و سایر امکانات لازم این مدارس را از لحاظ درجه‌بندی اسکان به درجه یک تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: از امروز تیم بازرسی جهت بررسی امکانات و نیازسنجی مدارس به مدارس سطح منطقه اعزام و کلیه امکانات مورد نیاز مدارس طی فهرستی تهیه تا در جلسه آینده برای تأمین آن برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

ماهیان خاطرنشان کرد: قطعاً امکانت موجود مدارس برای اسکان کافی نخواهد بود و در این راستا مدیریت آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس(ع) می‌تواند جهت مفروش کردن مدارس به ما کمک کند و همچنین طی نامه‌ای اقلام مورد نیاز جهت تأمین به اداره کل آموزش‌ و پرورش ارسال تا این اقلام هم تهیه و در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.