تبریز؛

پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید به 35 واحد بناب

فرماندار بناب از پرداخت 250 میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید به 35 واحد صنعتی و کشاورزی در این شهرستان خبرداد.

پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید به 35 واحد بناببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ولی الله فرج الهی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گفت:این تسهیلات به  واحدهایی که در سایت بهین یاب ثبت نام کرده بودند پرداخت شده و برای 525 نفر در زمینه صنعت اشتغالزایی کرده است.
وی همچنین عملکرد گمرگ بناب در سال جاری را چشمگیر توصیف کرد و گفت:از ابتدای امسال بیش از 37 هزار تن انواع خشکبار،لبنیات،مواد غذایی و لوازم خانگی به بیش از 50  کشورجهان صادر شده است.
فرماندار بناب افزود:درآمد حاصله صادرات انجام شده از گمرگ بناب شامل 71 میلیون دلار ارزش ارزی و 2250 میلیارد ریال ارزش ریالی بوده است.
فرج الهی بزرگترین مشتری اقلام صادراتی این شهرستان را کشور اسپانیا اعلام کرد و افزود:بعد از این کشور که 20 درصد کل صادرات بناب را به خود اختصاص داده است کشورهای الجزایر و عراق در ردیف های بعدی قرار گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد: صدور گواهی از مبداءکه یکی از عمده مشکلات صادر کنندگان شهرستان محسوب می شد از طریق اتاق بازرگانی استان به گمرگ بناب واگذار شده و هم اینک کلیه امور گمرگی در این شهرستان انجام میشود .
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.