ساری،

اردوی آماده سازی تیم ملی بستکبال با ویلچر

اردوی آماده سازی تیم ملی بستکبال با ویلچر در چهار مرحله برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23ساله ها برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن پالار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان زیر 23ساله های ایران گفت: برای حضوری قدرتمند تیم ملی زیر23 ساله های ایران در مسابقات جهانی کانادا، چهار مرحله اردوی آماده سازی برپا خواهد شد.

وی افزود: نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی با دعوت از 17 بازیکن در تهران در حال برگزاری است وتا 28 اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان زیر 23 ساله های ایران گفت: از میان دعوت شده ها به نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی، 12 نفر نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند و 5 نفر دیگر نیز به جمع نفرات تیم ملی اضافه شدند.

پالار با بیان اینکه مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر زیر 23 ساله ها روزهای 16 تا 26 خرداد ماه سال آینده در شهر تورنتو کانادا برگزار می شود، افزود: اردوی اول و چهارم تیم ملی تا پیش از اعزام به مسابقات در تهران برگزار خواهد شد و مرحله دوم و سوم نیز به احتمال زیاد در شهرهای زنجان و آمل برپا خواهد شد.

وی در باره اینکه اردوهای برون مرزی برای تیم ملی پیش بینی نشده است، گفت: مسئولان تیم ملی بسکتبال باویلچر ترکیه از تیم ملی ما برای شرکت در تورنمنت این کشور به طور رسمی دعوت کردند، و منتظر پاسخ انجمن بسکتبال با ویلچر ایران به ترکیه برای شرکت یا عدم شرکت تیم ملی ایران هستیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان زیر 23 ساله های ایران همچنین به حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات جهانی اشاره کرد و افزود: تیم های ترکیه، انگلیس، برزیل، کانادا و استرالیا حریفان تیم ملی ایران شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار