رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور:

طرح مطالعاتی تالاب های لرستان اجرا می شود

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از اجرای طرح مطالعاتی تالاب های لرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معصومه ابتکار در شورای اداری استان لرستان گفت: طرح مطالعاتی تالاب های لرستان امسال اجرا  و با این کار مقدمات پیوستن این تالاب ها به کنوانسیون رامسر فراهم خواهد شد.
 
وی یکی از اولویت های دولت را توجه به  محیط زیست عنوان کرد و افزود: ایجاد مشاغل سبز در روستاها، اجرا، طرح جامع تالاب ها و طرح حفاظت از مناطق حفاظت شده مورد حمایت سازمان حفاظت محیط زیست است.
 
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به وضعیت ریزگردها در کشور اشاره کرد و افزود: این موضوع هم برای ما و هم برای سازمان ملل مسئله ای اساسی است و با هدف حل این مشکل نخستین نشست بین المللی راه های جلوگیری و رفع این ریزگردها امسال درکشور برگزارمی شود.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان نیز در شورای اداری استان به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید – اشتغال اشاره کرد و ازمسوولان استان خواست برای تحقق این شعار برظرفیت های داخلی بیشتر تکیه کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و خواهان برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشور مردم شد.
 
بازوند استاندار نیز در این جلسه با اشاره به پدیده ریزگردها و خشک شدن درختان بلوط خواستار اختصاص اعتبارات ملی به استان برای مقابه با این پدیده شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.