همدان؛

اعزام بیش از ۷ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان گفت: در سال جاری ۷ هزار و ۸۹۲ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام بیش از ۷ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ترکمان اظهار داشت: همچنین در 6 ماهه دوم سال گذشته 16 هزار و 117 نفر دانش آموز از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند که از این تعداد 5 هزار و 400 نفر به جنوب کشور و 10 هزار و 717 نفر به غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: تعداد 3 هزار و 222 نفر از دانشجویان همدانی در اسفندماه سال گذشته به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

ترکمان خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز آزادسازی منطقه عملیاتی «بازی‌دراز» که نقطه استراتژیکی در جنگ محسوب می‌شد، اعزام‌‌ زائران اقشار عموم  در اوایل اردیبهشت ماه جاری به این مناطق انجام می شود.

مسئول راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شرکت زائران در برنامه فرهنگی و جذاب رزمایش فرهنگی- تربیتی از دیگر برنامه‌هاست که با حضور تمام قشرهای هدف در سنین مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: در هریک از کاروان‌ها یک راوی و یک فرد روحانی برای یادآوری خاطرات و افزایش فضای معنوی منطقه حضور دارند همچنین یک نفر مدیر ایمنی و یک پلیس امنیت برای ارتقاء ایمنی زائران درنظر گرفته شده است تا سفری به یادماندنی و ایمن برای زائران راهیان نور رقم بخورد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.