ساری،

رسیدگی به اعتراض کاندیداها از 2 اردیبهشت

اعتراض کاندیداها از 2 اردیبهشت رسیدگی می شود.

 عزت الله یوسفیان ملا رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات پنچمین دوره شوراهای اسلامی مازندران در حاشیه نشست با خبرنگاران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در ساری گفت: هیئت اجرایی شهرستان ها از دوم اردیبشهت امسال به اعتراض کاندیداهای رد شده رسیدگی می کند.

رسیدگی به اعتراض کاندیداها از 2 اردیبهشت

وی با بیان اینکه از 3 تا 16 اردیبهشت کار هیئت اجرایی به پایان می رسد، افزود: از 21 تا 27 اردیبهشت زمان انجام تبلیغات است.

یوسفیان ملا گفت: زمان تبلیغات کاندیداها تا 24 ساعت قبل از رای گیری یعنی 29 اردیبهشت به پایان می رسد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات پنچمین دوره شوراهای اسلامی مازندران افزود: هنوز منظور از رجل سیاسی جا نیفتاده و نتوانستیم تفسیر درستی داشته باشیم و نتیجه آن شرایط کنونی ثبت نام ها می شود.

وی با بیان اینکه شرایط رجل سیاسی در کشور باید تعریف شود، گفت: شرایط به گونه ای باید تعریف شود تا افراد واجد شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

یوسفیان ملا خواهان رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آن ها شد.

محمد دامادی عضو هیئت عالی نظارت برانتخابات در مازندران نیز در این نشست، صیانت از حقوق حقه افراد را امری مهم برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از حقوق افراد صیانت و حفظ شود.

رسیدگی به اعتراض کاندیداها از 2 اردیبهشت

وی افزود: هیئت نظارت موظف است در تایید صلاحیت ها طبق قانون عمل کند و باید افراد در عرصه انتخابات حضور یابند که خدمتگزار خوبی برای مردم باشند.

دامادی با بیان اینکه کار هیئت اجرایی انتخابات تا ساعت 24 دیشب به پایان رسید، گفت: گزارشات مردمی از تخلف کاندیداها به ما اعلام می شود و هنوز آمار دقیقی از تخلفات ثبت نشده است.

عضو هیئت عالی نظارت برانتخابات در مازندران افزود: افرادی که خارج از حریم ولایت باشند حق شرکت در انتخابات را ندارند.

دامادی گفت: روند انتخابات در فضای مجازی بسیار پر رنگ است و هنوز ساز و کار قانونی منظمی در زمینه فضای مجازی تعیین نشده است.

وی افزود: نظارت بر تبلیغات در فضای مجازی در شورای عالی کشور در حال بررسی است.

هیئت ‌های نظارت شهرستان و بخش از جمعه 25فروردین تا پنجشنبه 31 فروردین صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بررسی و به هیئت‌های اجرایی اعلام می‌ کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.