محمدی اعلام کرد:

تکمیل تأمین مسکن حجاج در مدینه/ نیمی از اقامتگاه‌های حجاج در مکه اجاره شده است

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تامین مسکن حجاج در مدینه منوره تکمیل شده و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاه‌های مورد نیاز حجاج سال 96 اجاره شده است.

تکمیل تأمین مسکن حجاج در مدینه/ نیمی از اقامتگاه‌های حجاج در مکه اجاره شده استبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در نشست یک روزه نشست مسئولان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، اظهار داشت: با تشکر از حسن اعتماد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت به خاطر سپردن مسئولیت سازمان حج و زیارت، امیدوارم که با همراهی شما مدیران، کارگزاران و همکاران بعثه و سازمان حج و زیارت در ایفا این مسئولیت موفق عمل کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان در ادامه با اشاره به مذاکرات حج سال جاری و آخرین اقدامات و برنامه ریزی های حج امسال اظهار داشت: امیدوار هستم که حج امسال با عزت و توام با آرامش و اطمینان انجام شود و طلیعه آن در مذاکرات حج امسال نشان از تحقق یک حج آرام دارد که یقیناً این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و جدی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی کافی به زائران حج سال جاری گفت: لازم است انتقال اطلاعات و آگاهی بخشی به عموم مردم به ویژه زائران امسال در سطح گسترده انجام پذیرد، همچنین دست اندرکاران با تجربه حج از جمله روحانیون معزز و مدیران محترم کاروان ها که حلقه وصل سازمان حج و بعثه با مردم هستند، توجیه کافی شده و این عزیزان نکات مهم را به زائران اعزامی به حج در زمان لازم گوشزد کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد: از هم اکنون باید جلسات توجیهی منظمی جهت آموزش زائران حج سال جاری برگزار شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اجاره مسکن حجاج توضیح داد: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه های جدی بود که امیدوارم این فرآیند تکمیل شده  و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاه‌های مورد نیاز حجاج سال 96 اجاره شده است.

وی افزود: هماهنگی های خوبی با وزیر حج و عمره و سایر مسئولان عربستان برقرار شده و تیم های کارشناسی در زمینه اسکان، حمل و نقل، تغذیه و انفورماتیک به موقع به عربستان اعزام شده اند و مشغول تمهید امور هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص منابع انسانی حج گفت: طبق برنامه ریزی در حج امسال افراد با تجربه و خبره و توانمند بکار گرفته می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
حیف که پول این حجاج بمب میشه میریزه روسر شیعیان
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن
۰۷:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
بعضی دوستان حج را مثل یه سفر تفریحی میدانند که اگه نریم هم طوری نیست .چون اطلاع ندارند که حج از مهمترین فرایض و واجبات دینی مثل نماز است .وترک کننده حج از اسلام خارجه.وبعضی هم نوشتند خدا همینجاست اگه خدا را قبول داری همین خدا در قرانش فرموده باید حج برید .بله یکی از شرایط حج امنیته که شرط وجوب حج است .که مسئولین حج وزیارت میگند مشکلی از این بابت نداریم .واونها قول دادند امنیت حجاج را تامین بکنند .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
اگر برای ادای دینت نزد او میروی او که همین جاست کجا میروی

حاجی مگر نشنیدی که گفتن یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
دلخوش از آنيم که حج ميرويم
غافل از آنيم که کج ميرويم

کعبه به ديدار خدا ميرويم
او که همينجاست کجا ميرويم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
بازم میرین؟!!!!
نفس عمل حج خوبه ولی لا ضرر و اضرار فی اسلام . میگه موقعی که پول حج بمب سر شیعیان بکنه نرو حج
آخرین اخبار