خیز رضا درستکار برای ساخت آثار سینمایی/ این بار با اطمینان بیشتری گام بر می‌داریم

برنامه ساخت پروژه‌های سینمایی «سه سرباز»، «معصومه» و «مینو» را در دستور کار دارم.

رضا درستکار در خصوص آخرین وضعیت ساخت آثار سینمایی خود به خبرنگار
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه ساخت پروژه‌های سینمایی «سه سرباز»، «معصومه» و «مینو» را در دستور کار داریم که اولویت ساخت با «معصومه» است.
 
وی درباره موضوعات این آثار عنوان کرد: «سه سرباز» اثری جنگی با درون‌مایه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که اشاره ای به جریان انقلاب نیز دارد. این قصه زندگی سه سرباز را در منطقه غرب کشور نشان می‌دهد که راه‌های رفت و آمد آن ها قطع شده و ممکن است شهید شوند ...
 
وی افزود: «معصومه» موضوع خانواده شهدا را مطرح می کند و حرف اصلی آن درباره حق الله و حق الناس است. اصل این فیلمنامه که در اولویت ساخت ما قرار دارد، به قلم وحیده مجاهد است که بازنویسی آن را خودم انجام دادم.
 
درستکار اضافه کرد: «مینو» یک درام شخصیت پردازانه دارد که قهرمان اصلی آن زن است. قصه آن درباره سازمان میراث فرهنگی است که در جریان کشف یکسری اشیای تاریخی قرار می‌گیرد.
 
درستکار اذعان داشت: حامیان ما جواب مثبت دادند، اما با توجه به سابقه قبلی، تا زمانی که پول به حساب تهیه کننده نیاید نمی توان اقدام کرد. به این جهت فعلا معلق مانده است. از سویی با توجه به دو فیلمنامه قبلی که پروانه ساخت گرفتم و ساخته نشد، تمایل دارم با اطمینان و قطعیت بیشتر و شرایط مناسب‌تری به ساخت آنها فکر کنم.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار