انتقال 3 اسیر معروف فلسطینی به مکانی نامشخص از سوی رژیم صهیونیستی

کمیته اطلاع‌رسانی اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اعلام کرد «نائل البرغوثی»، «محمد القیق» و «فایز حامد» از یک زندان رزیم صهیونیستی به مکان نامشخصی منتقل شدند.

انتقال 3 اسیر معروف فلسطینی به مکان نامشخص از سوی رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، کمیته اطلاع‌رسانی اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اعلام کرد که 3 تن از اسرای معروف به مکان نامشخصی انتقال یافتند.

خبرنگار شبکه العالم در این باره گفت این کمیته روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «نائل البرغوثی»، «محمد القیق» و «فایز حامد» از زندان «اوهلکدر» به مکان نامشخصی انتقال یافته اند.

بیش از 1500 اسیر فلسطینی از 17 آوریل گذشته (28 فروردین) در اقدامی اعتراضی، دست به اعتصاب غذا زده اند این در حالی است که فشارهای رژیم صهیونیستی برای ممانعت از اعتصاب راه به جایی نبرد و اسرای فلسطینی صفحه جدیدی از تاریخ مبارزات خود را از طریق انتفاضه کنونی در داخل سلول‌های رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

رعایت نکردن حقوق اسیران در دیدار با خانواده‌های خود، زندان‌های انفرادی، اتخاذ سیاست سرکوب علیه زندانیان، بازداشت ظالمانه اداری و جلوگیری از پیوستن به دانشگاه‌ها برای ادامه تحصیل از دیگر دلایل اعتصاب‌کنندگان اعلام شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار