سازمان ملل:‌ دولت بعدی انگلیس رفتار بهتری با آوارگان در پیش بگیرد

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد دولت بعدی انگلیس باید‌ اقدامات درستی را در قبال آوارگان در پیش بگیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد دولت بعدی انگلیس باید با افزایش سهمیه پذیرش مهاجر و یکی کردن تعداد بیشتری از آوارگان با اعضای خانواده های خود در انگلیس و کاهش شمار پناهجویان بازداشتی ،‌اقدامات درستی را در قبال آوارگان در پیش بگیرد.

بر اساس این گزارش ، در آستانه برگزاری انتخابات سراسری روز هشتم ژوئن در انگلیس ، «گونزالو وارگاس» نماینده آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد از دولت بعدی انگلیس خواست تا برای کمک به آوارگانی که از جنگ و خونریزی در کشورهایشان فرار می کنند ، کمک های بیشتری در نظر بگیرد.

وی افزود : انگلیس در استقبال و پذیرایی از آوارگان تاریخچه درخشانی دارد و این آژانس از دولت بعدی انگلیس می خواهد تا کار درست را انجام دهد و رفتار عادلانه و برابر را با همه آوارگان تضمین کند.‌

وارگاس تاکید کرد انگلیس باید به جای وعده کنونی مبنی بر پذیرش بیست هزار آواره سوری و سه هزار کودک مهاجر آسیب پذیر تا سال 2020 ، سالانه پذیرای ده هزار آواره از مناطق جنگ زده باشد .

آژانس آوارگان سازمان ملل اعلام کرده است حدود یک میلیون و دویست هزار آواره در کشورهای میزبان مانند ترکیه ، اردن ، لبنان ، کنیا و تانزانیا به اسکان مجدد فوری در سراسر جهان نیاز دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار