اعمال محدوديت های ترافيكی در جاده های منتهی به شمال

محدوديت های ترافيكی در جاده های منتهی به شمال اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: ​محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز آغاز شد و تا 6 بامداد روز شنبه 6 خرداد ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد تمامی موتور سیکلت ها به استثنای موتور سیکلت های انتظامی و امدادی ، از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه سوم خرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 6 خرداد، از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کندوان

- تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 14 تا 23 روز جمعه پنج خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 17 تا 23 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

- همچنین تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی ، از محور کندوان کماکان ممنوع است.

محور هراز

- برای محور هراز (آمل - رودهن ) تردد کلیه تریلر ها همچنان ممنوع است.

- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه سوم خرداد و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 بامداد روزهای پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم خرداد از این محور ممنوع است.

محور فیروزکوه

- تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه پنج خرداد از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار