اردبیل؛

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و اقلام پر تقاضا طرح تشدید نظارت بر بازار در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل اظهار داشت:برای اینکه مردم اذیت نشوند باید منابع درآمدی پایدار برای مجموعه اتاق اصناف ایجاد شود و در این راستا با استفاده از جایگاه اتاق اصناف در استان و با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی می‌توان درآمدی پایدار برای مجموعه اصناف استان ایجاد کرد.

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار و اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و اقلام پر تقاضا در این ماه اجرا می‌شود.

عاملی با تاکید بر هماری و مشارکت مردمی در اجرای این طرح‌ها تصریحکرد: از همشهریان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی،احتکار و هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سازمان صنعت و معدن استان اهتمام ویژه‌ای در اجرای این طرح در استان داشته و انتظار می‌رود واحدهای صنفی نیز در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر مردم در تهیه و تامین اقلام مصرفی مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان باشیم.

وی افزود: با همکاری و مشارکت نهادهای مرتبط در این حوزه در طول ماه مبارک رمضات نظارت‌های ویژه‌ای بر سطح بازار در استان انجام شده و به واحدهای متخلف تذکرات لازم ارائه خواهد شد که در صورت تکرار موارد تخلف برخوردهای لازم و قانونی با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه با این افراد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.