در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی انجام می شود؛

بکارگیری دستگاه سوخت یاب در جایگاههای مرزهای منطقه ارومیه

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: دستگاه سوخت یاب می تواند هرگونه فرآورده نفتی جاسازی شده در کف و یا سقف کامیون را از فاصله ۳ متری تا ۳۰۰ متری را شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ احمد مجرد  گفت: این اقدام و دستاورد مهم در راستای ارتقای سلامت اداری کارکنان عملیاتی و از سوء استفاده احتمالی به میزان زیادی می کاهد وی گفت دستگاه ساخته شده کاملا تولید داخل بوده و توسط یکی از شرکتهای دانش بنیان استان آذربایجان غربی طراحی، ثبت اختراع و ساخته شده است.

وی افزود: این دستگاه از ۱۵ اردیبهشت سالجاری در کنترل فروش مرزی جایگاه سرو بکار گرفته شده است و می تواند هرگونه فرآورده نفتی جاسازی شده در کف و یا سقف کامیون را از فاصله ۳ متری تا ۳۰۰ متری را شناسایی نماید همچنین این دستگاه می تواند از پشت هرگونه موانع و هرگونه حایل در داخل باک مقدار سوخت را شناسایی و در کمتر از ۵ ثانیه به کاربر اعلام نماید.

مجرد ضمن اشاره به جزئیات فنی این دستگاه خاطرنشان ساخت دستگاه سوخت یاب با ایجاد میدان الکترونیکی و خاصیت دوقطبی می تواند بسته به نیاز کاربر از یک لیتر تا ۱۰۰۰ لیتر و بیشتر را شناسایی کند.

مدیر منطقه ارومیه اظهار امیدواری کرد: بزودی این دستگاه در کلیه مرزهای تحت پوشش منطقه اعم از بازرگان، رازی و پلدشت نیز بکار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.