تسلیت ظریف به دولت افغانستان و خانواده‌های قربانیان حادثه تروریستی کابل/ به همراهی خود با دوستانمان در افغانستان ادامه می‌دهیم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما همواره در کنار دوستانمان در افغانستان بودیم و این همراهی و حمایت را ادامه می‌دهیم.

تسلیت ظریف به دولت افغانستان و خانواده‌های قربانیان حادثه تروریستی کابل/ به همراهی خود با دوستانمان در افغانستان ادامه می‌دهیم
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امرز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی امروز کابل گفت: من در جلسه هیات دولت بودم که خبردار شدم یک وسیله انفجاری قوی در نزدیکی سفارت  ما در کابل منفجر شده و متاسفانه خساراتی به سفارت وارد شده ولی به لطف خدا همکاران ما و فاجعه‌ای برای همکاران ما رخ نداده است.
 
وی افزود: متاسفانه برای کسانی که در آن منطقه بودند تعدادی کشته شدند که ما به دولت افغانستان و به خانواده های قربانیان تسلیت عرض می کنیم و برای مجروحین آرزوی شفای عاجل داریم.
 
ظریف تصریح کرد: این نشان دهنده این است که تروریسم تکفیری مرز نمی شناسد و هر روز قربانی می گیرد و هرچه سریعتر همه کشورهای منطقه بجای اینکه بروند سراغ بیگانگان متحد بشوند،  باید با تروریسم تکفیری مقابله کنند که جمهوری اسلامی در این مسیر همراه همه کشورهای منطقه بدون استثناء خواهد بود و همه کشورهای منطقه می توانند روی حمایت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تروریسم تکفیری حساب کنند.
 
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران خاطرنشان کرد: ما همواره در کنار دوستانمان در افغانستان بودیم و این همراهی و حمایت را ادامه خواهیم داد. خوشحالیم که همکاران ما در نمایندگی جمهوری اسلامی در کابل که برای پیشبرد منافع ملی کشور این خطرات را تحمل می کنند سالم هستند و متاسفیم بسیار برای آنهایی که قربانی این جنابت هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.