تشییع پیکر شهید «سید رضا ثابتی» از شهدای جنایت تروریستی مجلس

پیکر شهید «سید رضا ثابتی» از شهدای جنایت تروریستی مجلس در آبادان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مردم و مسؤولان تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عصر امروز پیکر شهید «سید رضا ثابتی» یکی از شهدای جنایت تروریستی در مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم و مسؤولان تشییع شد.
 
پیکر این شهید از ساعت 18 بعد از اقامه نماز میت توسط آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از محل مصلی آبادان به سمت مسجد امیر المومنین(ع) در خیابان احمدآباد آبادان تشییع شد.
 
بعد از تشییع در خیابان احمد آباد پیکر این شهید برای تدفین به گلزار شهدای آبادان منتقل و به خاک سپرده شد.
 
شهید «سید رضا ثابتی» روز چهارشنبه هفته گذشته برای پیگیری امور اداری خود به دفتر یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بود که توسط جنایتکاران تروریست وابسته به استکبار مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
پیکر شهید «سید رضا ثابتی» از شهدای جنایت تروریستی مجلس شامگاه جمعه پیکر این شهید آبادانی با استقبال مردم و مسؤولان از فرودگاه آیت‌الله جمی وارد شهرستان شد.
 
همچنین شامگاه شنبه مجلس شبی با شهید در محضر این شهید حادثه تروریستی برگزار شد که مسؤولان، رزمندگان، خانواده معزز شهدا، روحانیون، جوانان و اقشار مختلف مردم برای ادای احترام به این شهید بزرگوار در این مجلس حضور پیدا کردند.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.