شیراز؛

جمع آوری 100 میلیارد ریال برای کمک به محرومان

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: 100 میلیارد ریال در 15 روز برای کمک به محرومان فارس جمع‌آوری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، در بازدید از ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی گفت: از تلاش شبانه روزی همکارانی که در ایجاد فضای معنوی و تقویت روحیه ایثار، فداکاری، همدلی و کمک به دیگران نقش موثری را در یاری رساندن به نیازمندان ایفا کردنده اند تقدیر کرد.

 
وی با بیان اینکه پخش برنامه های جذاب و متنوع  همراه با مسئولان و مردم، امید و یاری رساندن در ماه رمضان شورآفرینی، نشاط و حس نوع دوستی را در بین خانواده ها تقویت می کند، افزود: هدف از پخش ویژه برنامه افطار با عنوان (مهمونی) تحکیم بنیان، ایجاد شور و نشاط در خانواده و کمک به رفع مشکل نیازمندان است.
 
سهرابی تصریح کرد: از اول تا 15 رمضان با مشارکت مردم نیم میلیارد تومان جمع آوری شده تا 23 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به واسطه برنامه مهمونی به آغوش خانواده خود باز گردند.
 
وی  ادامه داد: در جشن رمضان  ویژه کمک به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) و برنامه گلریزان ویژه ستاد دیه استان از اول تا 15 رمضان مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به ایتام و محرومان کمک شد و در گلریزان ستاد دیه مبلغ 3 میلیارد تومان برای آزادی 23 زندانی جمع آوری شد.
 
مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: جلب مشارکت های مردمی، رفع مشکلات کودکان یتیم با کمک های مردمی، تسهیل ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ نیکوکاری از محوریت برنامه مهمونی است.
 
گفتنی است، برنامه مهمونی هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه  به مدت 70 دقیقه  از سیمای فارس پخش می شود.

انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار