ادامه تنش‌ها در روابط ریاض-دوحه؛

سعودی‌ها مانع حج رئیس دانشگاه قطر شدند+ سند

روزنامه قطری العرب فاش کرد سعودی‌ها مانع انجام مناسک حج عمره توسط رئیس دانشگاه قطر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه قطری العرب با انتشار خبر ممانعت مقامات سعودی از ادای مناسک حج عمره توسط رئیس دانشگاه قطر، کذب بودن ادعای سعودی ها در خصوص باز بودن مسیر حج برای قطری ها را فاش کرد.

عبدالله العذبه المری، خبرنگار و سردبیر روزنامه العرب در حساب توییتر خود نوشت: شب گذشته از ورود دکتر حسن درهم، رئیس دانشگاه قطر به جده برای انجام مناسک عمره که از مسیر ترانزیت در مسقط، عازم این شهر بود، به فرمان دولت عربستان جلوگیری شد.

سعودی ها مانع انجام حج رئیس دانشگاه قطر شدند+ تصاویر

وی در توییت دیگری با انتشار شماره اخیر روزنامه العرب که در تیتر آن آمده است: "اذعان عربستان به جلوگیری از انجام عمره از سوی قطری ها " نوشت: قطری ها از شاهزاده سلطان بن سلمان به‌خاطر بازگرداندن پول های رزروشان در مکه و مدینه در ماه رمضان تشکر می کنند.

سعودی ها مانع انجام حج رئیس دانشگاه قطر شدند+ تصاویر
سعودی ها مانع انجام حج رئیس دانشگاه قطر شدند+ تصاویر



گفتنی است پیشتر قطری ها به ممانعت دولت سعودی از انجام مناسک حج عمره اعتراض کرده بودند که این مسئله از سوی عربستان تکذیب شده بود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
آل سعود کافر صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد . حکومتی که توسط افراد بی خرد اداره می شود ، غاصب است ، مشروعیت ندارد ، مسلمان نیست . مثل وحشی ها انسان های بی گناه را به خاطر ابراز عقیده گردن می زند ، مولد ترور و کشتار مردم بی گناه است .
آخرین اخبار