اهواز؛

پایین بودن شاخص های آموزش و پرورش در خوزستان

معاون سیاسی _ اجتماعی استانداری خوزستان از پایین بودن شاخص های آموزش و پرورش استان نسبت به آمار کشور و کوتاهی در حمایت مالی از اجرای طرح های تقویت کنکور انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برخی شرکت های از ارتقای سطح کنکور خوزستان حمایت نکردند و استاندار خواستار برگزاری جلسه برای تعیین تکلیف در این زمینه شد.

وی اظهار کرد: در بحث آموزش و پرورش، همه می دانیم که امکانات آن ها در مقابل برنامه ها، مطالبات مردم و سایر حوزه هایی که آموزش و پرورش در آن دخیل هست، جوابگو نیست.

حسین زاده افزود: با توجه به اینکه شاخص های ما در آموزش و پرورش کشور پائین بوده ولی در شرایط فعلی روند رو به رشدی را آغاز کرده و امیدوارم با طرح و برنامه هایی که در این راستا شروع شده، بتوانیم جایگاه خود را بیش از پیش ارتقا دهیم و باید مستمر باشند.

معاون سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: مقرر شده بود برخی دستگاه ها پشتیبانی مالی در راستای حمایت از اجرای طرح های تقویت کنکور داشته باشند. چندین جلسه متاسفانه برگزار شد و خیلی ها شرکت کردند ولی از نظر پشتیبانی اتفاق خاصی رخ نداد که استاندار اعلام کرد با مسئولان دستگاه ها برای تعیین تکلیف جلسه برگزار کنید.

وی بیان داشت: دستگاه ها یا می توانند کمک کنند یا اینکه خیر و باید این تکلیف را مشخص کنند. پیشنهاد می کنم که مشخص شود در حوزه های فرهنگی، اجتماعی یا غیره یک اعتبار خاص سالانه پرداخت و ترتیب هزینه آن هم مشخص شود. به عبارتی ارتباط و همکاری مالی این دستگاه ها در حوزه های فوق با تعیین یک روال مشخص باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.