تنش‌ها در خلیج فارس، محور گفتگوی تلفنی امیر کویت با همتای قطری خود و ولیعهدهای عربستان و ابوظبی

امیر کویت تلفنی با همتای قطری خود، ولیعهد سعودی و همچنین ولیعهد ابوظبی درباره تنش‌های میان کشورهای عربی در منطقه خلیج فارس گفتگو کرد.

تنش‌ها در خلیج فارس، محور گفتگوی تلفنی امیر کویت با همتای قطری خود و ولیعهدهای عربستان و ابوظبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، امیر کویت تلفنی با همتای قطری خود، ولیعهد سعودی و همچنین ولیعهد ابوظبی درباره مسایل مهم مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کرد.

«شیخ صباح احمد الصباح» در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک خود برای بررسی بحران ایجاد شده بین قطر و چند کشور عربی حوزه خلیج فارس، با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، و همچنین ولیعهد ابوظبی و تمیم بن حمد آل ثانی،  همتای قطری خود، تلفنی گفتگو کرد.

امیر کویت در خصوص ترمیم شکاف ایجاد شده بین قطر و برخی از کشورهای عربی ابراز خوشبینی و تاکید کرد پایان دادن به این تنش‌ها باعث تقویت مسیر و فرایند شورای همکاری خلیج فارس و برقراری صلح و ثبات در منطقه خواهد شد.

لازم به ذکر است پس از انتشار اظهاراتی منسوب به امیر قطر در حمایت از ایران و مقاومت، تنش‌هایی میان 4 کشور عربی در منطقه خلیج فارس بوجود آمده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار